DETOX DAG 6

20150118_183711Vandaag overdag aan de sapjes geweest. Wat mij nog opviel is dat de flesjes van de sapwinkel van BPA vrij plastic zijn, kijk daar hou ik van. Vandaag gewerkt van 9-17 en het sapvasten ging vandaag weer fluitend! Maar het is genoeg, vanavond heb ik het vasten gebroken. Met eerst een klein kopje zelfgemaakte broccolisoep en daarna, in iets kokosolie, gebakken biologische kastanje champignons. Yes! weer wat te kauwen, dat had ik echt best wel gemist. En lekker!!!Mijn maag vond het wat vreemd en zit een uur later nog geluiden te maken. Nu is het zaak langzaam op te bouwen, dus koffie en suiker laat ik nog even staan, zo ook de snelle koolhydraten en bewerkte producten. Ik heb de afgelopen 6 dagen geen moment honger gehad, ook geen last van vervelende detox verschijnselen als hoofdpijn of flauwte. Ik heb gewoon kunnen werken. Ik heb alleen 1 nacht slecht geslapen waardoor ik de dag erop het sporten heb afgezegd. Verder wel wat kouder gehad, maar nu heb ik dan ook snel last van kou. Ik voel me prima en energiek! Maar ook weer fijn om nu weer langzaam op te bouwen.

