DETOX DAG 5

tempel

De wekker ging alweer om 6.15 uur. Dat was dus een heeeeel kort nachtje. Na standaard ochtend ritueel de sapjes voor vandaag ingepakt en richting werk. Ruiten krabben en gladheid, voorzichtig aan. Op werk was het relaxed, beetje voetballen met the boys en verder niet zoveel bijzonders. Om 15 uur klaar met werk en toen ik terug reed naar huis had ik zoiets van , ik vind het eigenlijk wel mooi geweest met de sapjes. Maar ik zet nog even een dagje door. Morgen gewoon aan de sap en morgenavond voor eerst weer een warm broccoli soepje. Ik heb weer zin in iets warms. Deze week heb ik het boek:  “In 28 dagen van gifbelt naar tempel” gelezen en daarom wordt mooi omschreven hoe je middels pure voeding heel goed verder kan met detoxen van je lichaam. Maar eerst morgen maar eens de laatste sapdag!

Change of plans:
Nadat ik het blogje af had ben ik in bad gegaan, ik was kapot. Hierna een half uurtje op bed gelegen. Besloten om toch vanavond een broccolisoepje te eten ipv een sapje. Extreem behoefte aan wat warms. En ach mijn laatste detox, vorig jaar, bestond alleen uit dit soort soepen dus kan prima! Kom ik er om 20 uur achter dat mijn citroenen op zijn…oow hellup!! Zat net lekker genesteld in de bank! Nou ja dan maar toch even langs Appie. Op naar morgen maar weer.

