DETOX DAG 4

Een slechte nacht achter de rug, veel woelen en veel wakker. Ik zou in de ochtend gaan sporten maar dat heb ik afgezegd en me nog een keer omgedraaid. Hierna echt weer fit als een hoentje. Gewerkt van 14.00 tot 23.00 uur. Boodschappen voor 10 man en 3 dagen gedaan op werk. Koken voor 10 man. Energie voor 10. Echt bizar. Ik denk dat in na de detox heel goed weer de juiste portie grote kan eten.  Ik denk nu helemaal niet eens aan eten, ookal sta ik voor 10 man te koken. Zelfs in de avond toen ik chips voor de jongens ging indoen, geen enkel probleem!

De nieuwe sapjes van vandaag waren:
straigt upStraight Up
Ingrediënten: Raapstelen, spinazie, courgette, broccoli, venkel, komkommer, bleekselderij, avocado, appel, citroen

Dit is wat de Sapwinkel erover verteld:
Deze rijk gevulde seizoens-sap bevat 8 soorten groenten en 2 soorten fruit. De smaak wordt met name bepaald door de raapstelen. Een vergeten groente die rijk is aan vitaminen en mineralen en de lever helpt te ontgiften. De 80% groentesap en 20% fruitsap zorgen voor een pittige en frisse raapstelensap. De avocado bevat de eiwitten en vetten die in deze sap zorgen voor een optimale opname van vitaminen en mineralen.

Wat ik ervan vond:
Een lekker vol en romig sapje echt lekker vond ik.

carotCrazy Carrots
Ingrediënten: Wortel, munt, citroen, appel en gember.

Dit is wat de Sapwinkel erover verteld:
Een wortelsap verfrist met munt en een warme kick van gember. Hoog in beta-caroteen en vol vezels. Een eenvoudige sap die je ogen doet glinsteren en je huid doet glanzen. Een boost van vitaminen en mineralen. De gember helpt om meer speeksel aan te maken voor een goede spijsvertering.

Wat ik ervan vond:
Deze is echt mij meest favoriete qua smaak, wellicht omdat het een minder complex sapje is. Echt heeel erg lekker gewoon.

De jongens op mijn werk zijn natuurlijk nieuwsgierig en willen het ook het sapje proeven. Maar ze vonden het echt niet lekker. Een collega durfde het ook aan en die vond het ook maar niets.

Wat ik nog niet verteld had is dat ik ook elke dag, in de avond een glas water met 1 eetlepel psyllium husk vezels neem. Dit zodat de darmen niet lam te komen liggen.

