Een vernuftig schillertje

Ik ben niet in het bezit van een supersonische keukenmachine, want waar laat je al die lelijke plastic apparaten?  Maar ik eet graag salade met wortel en rasp me dan een ongeluk op een onmogelijk rasp, wat in de winkel DE rasp leek te zijn, blijkt ook nu weer een rasp met gevaar voor het verliezen vingertopjes.  Maar nu stuitte ik, via een website over koken, op de julienne schiller.  Nou dat leek me een geweldig schillertje. Ik heb hem besteld en de volgende dag was hij in huis. En ik kan niet anders zeggen….wat een uitvinding! Wat gaat dat snel, makkelijk en probleemloos. Ik hou ook geen mega grote stukken wortel over, en hey hoe erg is het om de laatste stukjes wortel te snoepen tijdens het voorbereiden van je salade?  Ik kocht hem bij Bol.com later zag ik dat ze hem bij Dille & Kamille veel goedkoper hebben.  Echt een onmisbaar tooltje voor in de keuken. Binnenkort volg een recept: spaghetti van courgette en walnoten, gemaakt met de julienne snijder.

crul

