Waarom ketogeen eten?

Ik raad je aan deze documentaire te kijken. Advertenties

Keto salami en brie plate

Dress een bord met de volgende ingrediënten, hoeveelheid is aan jou te bepalen: Spinata Romana macademia noten brie salade avocado

Courgette soep

Ingrediënten 200 gram courgette 1 bouillonblokje van zonnatura 2 teen knoflook 100 ml kokosmelk 25 gram spek 20 ml slagroom Bereiding: snij de courgette in stukken en kook deze samen met het bouillonblokje… Lees verder

Salade met garnalen en avocado

Ingrediënten salade garnalen eieren avocado dressing van limoen met MCT olie en mayonaise sesamzaandjes

Broccoli soep

Ingrediënten 200 gram broccoli 100 ml kokosmelk 2 teen knoflook 1 zonnatura bouillonblokje 1/2 avocado zalm koriander peper en zout Bereiding Kook de broccoli met de knoflook en het bouillonblokje tot het zacht… Lees verder

Tonijn schuitjes

Maak een salade van 1 blikje tonijn met rode ui, augurk, olijf met roomkaas en beetje mayonaise en vul baby sla ermee.

Keto Lunch

Ingrediënten – zalm – baby sla – apetina feta 10% – 2 eieren – 1/2 avocado – sesamzaadjes

Keto Bloemkoolsoep

Ingrediënten (1 persoon) 200 gram bloemkool 100 ml kokosmelk 2 teen knoflook 1 zonnatura bouillonblokje 4 snoeptomaatjes 4 plakjes uitgebakken spek wat geraspte oude kaas peper, nootmuskaat en Keltisch zout Bereiding Kook de… Lees verder

Bloemkool puree met biefstuk

Ingrediënten – 250 gram bloemkool – 4 lente uitjes – 2 teen knoflook – 20 gram oude kaas – peper, zout en chili vlokken – biefstuk Grasboter en/of slagroom is toe te voegen… Lees verder

Boekweit pizza met tonijn

Ingrediënten Voor kleine 2 pizza’s 50 gram boekweitmeel 150 ml water Italiaanse kruiden Kokosolie 1 bol mozzarella Tonijn (uit blik op waterbasis) Rode ui zongedroogde tomaatjes (niet op olie basis) ½ Courgette Paprika… Lees verder

  • Categorieën

  • Recepten startpagina
  • Topblogs